eGospodarka.pl

eGospodarka.plo eGospodarka.plProdukty › Artykuł sponsorowany

Jeśli chcesz zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców swoje produkty, usługi lub firmę, znakomitym rozwiązaniem będzie zamieszczenie artykułu sponsorowanego w serwisie eGospodarka.pl. To forma reklamy pozwalająca na obszerne przedstawienie informacji o produkcie czy usłudze, jak również o samej firmie.

Dzięki zamieszczonym w artykule grafikom, zdjęciom czy filmom wideo, Twój przekaz będzie jeszcze lepszy i łatwiejszy w odbiorze, a poprzez linki umieszczone w tekście przekierujemy czytelników bezpośrednio na strony Twojej firmy.

Aby wzmocnić Twój przekaz, dodatkowo promujemy artykuł różnymi formami zwiększającymi jego oglądalność.


Artykuł sponsorowany - opcje cenowe

  Light Optimum Premium SEO
utrzymanie artykułu w serwisie 1 miesiąc 2 miesiące 2 miesiące 2 lata
możliwość pozostawienia artykułu na stałe
link do artykułu na stronie głównej
promocja na stronie głównej serwisu  
7 dni
Standard

7 dni
Premium
 
wyróżnienie i promocja na listach artykułów  
promocja w newsletterze eGospodarka.pl    
liczba odnośników w treści 1 link 3 linki 5 linków 1 link dofollow
długość artykułu 5 tys. znaków 8 tys. znaków 12 tys. znaków 5 tys. znaków
zdjęcie/grafika przy wstępie
zdjęcia/grafiki w treści 1 2 5 1
możliwość filmu wideo w treści      
możliwy kod remarketingowy
cena 1 000 zł 2 000 zł 3 000 zł 1 200 zł


PROMOCJA: Przy zamówieniu 5 publikacji udzielamy dodatkowo 10% rabatu

Usługi płatne dodatkowo:
  • Pozostawienie artykułu na stałe (w archiwum serwisu): 500 zł (dla artykułów Premium – 250 zł)
  • Dodanie kodu remarketingowego: 250 zł
  • Napisanie artykułu przez redakcję: 100 zł za 1 stronę standaryzowaną (1800 znaków)

Wyślij zapytanie o reklamę


Pliki do pobrania

do góry


Zasady emisji

Artykuł sponsorowany jest publikowany w sekcji Aktualności działu odpowiadającego tematycznie treści artykułu (m.in. Firma, Podatki, Finanse, Nieruchomości, Komunikaty Firmowe).

W zależności od wybranej opcji, artykuł jest dostępny w serwisie co najmniej 1 miesiąc od dnia publikacji. Jeśli chcesz, by Twój artykuł pozostał na stałe w naszym serwisie, możemy po upływie standardowego okresu publikacji przenieść go do archiwum jako komunikat prasowy. Będzie on wówczas dostępny w sekcji Komunikaty Firm (bez oznaczenia, że jest to tekst sponsorowany i bez wyróżnienia kolorem). Dla artykułów Premium jest to opcja bezpłatna, dla pozostałych dopłata wynosi 250-500 zł w zależności od typu artykułu.

Artykuł sponsorowany jest widoczny i promowany (nie dotyczy artykułu SEO):

  • na stronie głównej serwisu;
  • na stronie głównej działu tematycznego;
  • na stronie z aktualnościami działu tematycznego;
  • na listach najnowszych artykułów obecnych zarówno w dziale publikacji, jak i innych sekcjach serwisu;
  • w newsletterze Dziennik eGospodarka.pl wysyłanym do ponad 35 tys. odbiorców;
  • w newsach dla subskrybentów kanału RSS;
  • w wersji mobilnej serwisu.

Możemy również wzmocnić promocję artykułu poprzez formy dodatkowo płatne:

  • belkę 980x30 px emitowaną w modelu stałym przez wybrany okres czasu w nagłówku dowolnego działu serwisu;
  • targetowany mailing wysłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu;
  • kampanię display promującą artykuł;
  • dłuższą obecność zajawki na stronie głównej serwisu.

Jeśli nie masz gotowego artykułu, nasi redaktorzy mogą napisać go za Ciebie na podstawie materiałów i wytycznych, które nam dostarczysz. Jest to opcja dodatkowo płatna.

do góry


Specyfikacja techniczna

 

  • Zalecamy długość tytułu do 70 znaków;
  • Wstęp artykułu (zajawka) powinien liczyć do 350-400 znaków liczonych wraz ze spacjami (3-4 zdania). Na stronie artykułu zajawka znajduje się pomiędzy tytułem a treścią właściwą i jest wyróżniona pogrubieniem;
  • Grafika/zdjęcie do zajawki – najlepiej, by było to zdjęcie poziome (zostanie automatycznie zmniejszone i wykadrowane do rozmiaru 200x133 px)
  • Liczba znaków w treści artykułu, obrazków i odnośników hipertekstowych zależy od wybranego wariantu;
  • Wraz z artykułem można dostarczyć grafiki/zdjęcia, które mają być zamieszczone w treści artykułu. Do każdego obrazka należy przygotować i przesłać krótki tytuł (40-60 znaków) i opis (200 znaków) – są one widoczne w ramce z obrazkiem zamieszczonej w treści na stronie artykułu;
  • Grafiki/zdjęcia mogą być w jednym z formatów: jpg, gif, png;
  • Jeśli w artykule ma być zamieszczony film wideo (max 2), to konieczne jest dostarczenie kodu odtwarzającego do wstawienia (embedowania) na stronę, np. z YouTube  czy vimeo;
  • Artykuł może być opatrzony logo firmy – prosimy dostarczyć logo w osobnym pliku jpg, png lub gif oraz nazwę firmy, podaną jako źródło tekstu (należy podać dokładną nazwę, jaka ma zostać zamieszczona pod tekstem oraz adres strony, do której ma ona linkować);
  • Prosimy o przesłanie materiałów nie później niż 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia emisji. Artykuł przed publikacją musi uzyskać akceptację redakcji serwisu eGospodarka.pl (zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym).

 

    do góry


    Zapytaj o reklamę / Zamów publikację artykułu sponsorowanego

    Wyślij zapytanie korzystając z poniższego formularza lub zadzwoń do Biura reklamy pod numer (22) 621 07 85.



    Dane kontaktowe
    Imię i nazwisko *
    Nazwa firmy*
    E-mail*
    Telefon
    Informacje dodatkowe
    Opis

    (*) pole wymagane