eGospodarka.pl

eGospodarka.plo eGospodarka.plProdukty › Artykuł natywny

Artykuł natywny – usługa polegająca na publikacji tekstu, który nie promuje konkretnego produktu, usługi czy firmy lecz przede wszystkim dostarcza użytkownikom serwisu interesujących i wartościowych informacji dotyczących poruszanego tematu. Dzięki temu buduje świadomość marki oraz wizerunek firmy jako eksperta w swojej dziedzinie.

Artykuł taki zawiera treści merytoryczne, opisuje zjawisko lub rozwiązanie problemu bez odnoszenia się do konkretnych marek, produktów czy usług.Zachęca w sposób pośredni do zainteresowania się tematem i szukania dalszych informacji dotyczących poruszanego tematu na przykład na stronie klienta (zawiera jeden link przekierowujący do strony klienta oraz adnotację „Artykuł przygotowany we współpracy z firmą XYZ”).

Treść reklamowa jest tutaj przedstawiona czytelnikom w nienarzucający się sposób i prezentowana jak treści odredakcyjne. Artykuł jest umieszczany w dziale najlepiej dopasowanym tematycznie.


Artykuł natywny - opcje cenowe

  Light OptimumPremium
bezterminowe utrzymanie artykułu w serwisie
1 link do strony Klienta w treści
możliwość zamieszczenia grafik i zdjęć
możliwość zamieszczenia wideo
możliwy kod remarketingowy
promocja ze zdjęciem na stronie głównej 1 dzień 7 dni
promocja w newsletterze Dziennik eGospodarka.pl   ✓
belka 980 x 30 px  promująca artykuł*   1 dzień FF 7 dni FF
cena 1 500 zł 2 400 zł 3 800 zł
* Belka promująca artykuł może być umieszczona na stronie głównej serwisu lub na wszystkich stronach wybranego działu. Jest emitowana w stałej obecności (widoczna przy każdym wyświetleniu strony).


PROMOCJA: Przy zamówieniu 5 publikacji udzielamy dodatkowo 10% rabatu


Usługi płatne dodatkowo:

  • Dodanie kodu remarketingowego: 250 zł
  • Napisanie artykułu przez redakcję: 500 zł za tekst do 5 tys. znaków.

 

Wyślij zapytanie o reklamę


Pliki do pobrania

Pobierz prezentację artykułu natywnego

do góry


Zasady emisji

Artykuł natywny jest zamieszczany w dziale odpowiadającym tematycznie treści artykułu (np. Firma, Podatki, Finanse).

Treść artykułu pozostaje w serwisie na stałe, pod adresem na jakim został opublikowany.

W artykule można zamieścić link do strony klienta, grafiki, zdjęcia, materiały video.


Artykuł natywny jest widoczny w dniu publikacji:
  • na stronie głównej serwisu (promocja wraz z grafiką do zajawki);
  • na stronie głównej działu tematycznego;
  • na stronie z aktualnościami działu tematycznego;
  • na listach najnowszych artykułów obecnych zarówno w dziale publikacji, jak i innych sekcjach serwisu;
  • na listach "Wiadomości"/"Najnowsze wiadomości" w boksie widocznym na większości stron serwisu.
  • w newsletterze Dziennik eGospodarka.pl wysyłanym do ponad 30 tys. odbiorców;
  • w newsach dla subskrybentów kanału RSS;
  • w wersji mobilnej serwisu
  • poprzez belkę 980x30 px emitowaną na wszystkich stronach wybranego działu lub na stronie głównej serwisu (bezpłatnie w wersji Optimum przez 1 dzień lub przez 1 tydzień w Premium).

Wraz z upływem czasu i kolejnymi publikacjami, artykuł natywny przesuwa się w dół list z artykułami.

Informację o artykule możemy dodatkowo wzmocnić poprzez dodatkowe formy płatne:

  • do treści artykułu może prowadzić zajawka publikowana na stronie głównej serwisu i/lub wybranego działu, czas emisji zajawki wynosi 7 dni;
  • targetowany mailing wysłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu;
  • kampanię display promującą artykuł.


Jeśli nie masz gotowego artykułu i nie chcesz tracić czasu na przygotowywanie tekstu, nasi redaktorzy mogą napisać go za Ciebie na podstawie materiałów i wytycznych, które nam dostarczysz. Jest to opcja dodatkowo płatna.

do góry


Specyfikacja techniczna

  • Liczba grafik, zdjęć i materiałów wideo zamieszczonych w artykule nie jest limitowana, jednak o ostatecznej ilości tych materiałów decyduje redakcja serwisu. Materiały te nie mogą naruszać spójności tekstu, a ich liczba zaburzać wizualnie wyglądu artykułu. Muszą być także spójne merytorycznie i tematycznie z zawartością artykułu.
  • Długość artykułu nie jest limitowana, jednak treść artykułu musi spełniać warunek przydatności dla użytkownika. Artykuł powinien także stanowić jedno samodzielne i spójne merytorycznie opracowanie oraz w pełni wyczerpywać poruszany temat.
  • Tytuł najlepiej by zawierał do 70 znaków a zajawka (wstęp do artykułu) do 350-400 znaków (3-4 zdania).
  • Redakcja zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji artykułu bez podania przyczyny (np. jeśli uzna, że tekst nie jest wystarczająco dobry merytorycznie) lub wystosowania prośby o poprawienie tekstu (np. rozbudowa treści, poprawienie wybranych fragmentów, jeśli artykuł pozytywnie rokuje) – dopuszczalna jest maksymalnie jedna tura poprawek, jeśli po poprawkach tekst nadal nie jest akceptowalny ze strony redakcji, nie zostanie opublikowany.
  • W przypadku odrzucenia artykułu ze względów merytorycznych, istnieje możliwość opublikowania go w ramach sekcji informacji prasowych http://www.wiadomosci.egospodarka.pl/komunikaty-firm lub jako artykuł sponsorowany w wersji Light. Taki artykuł nie jest jednak wówczas oznaczany i promowany jak artykuł odredakcyjny.

do góry


Zapytaj o reklamę / Zamów publikację artykułu natywnego

Wyślij zapytanie korzystając z poniższego formularza lub zadzwoń do Biura reklamy pod numer (22) 621 07 85.



Dane kontaktowe
Imię i nazwisko *
Nazwa firmy*
E-mail*
Telefon
Informacje dodatkowe
Opis

(*) pole wymagane